Dolina Soče, znamka, ki združuje

Pajntar

Kolektivne blagovne znamke pomagajo ponudnikom, da so skupaj močnejši in da lažje ponesejo dobro ime svoje pokrajine v svet.

Kolektivne blagovne znamke niso novost

Slovensko podeželje nudi raznovrstne pridelke, ki so osnova za vrhunska živila, rokodelske mojstrovine, gastronomske užitke in različna vodena doživetja. Po modelu Izvorno slovensko je v Sloveniji vzpostavljenih kar nekaj kolektivnih blagovnih znamk, katerih namen je združiti moči in ustvariti gastronomske in turistične produkte na najvišjem nivoju. Ena izmed njih je znamka Dolina Soče, ki s certifikatom Iz Doline Soče zagotavlja pristno izkušnjo z zahodne Slovenije. Njen namen lahko strnemo v 4 alineje:

  • gradnja registra ponudnikov z zagotovljeno obljubljeno lokalno dodano vrednostjo – kakovostjo in izvorom živil ter gradiv iz območja destinacije Dolina Soče, 
  • usklajena rast celovite kakovosti ponudbe v destinaciji, 
  • kratke lokalne oskrbne verige z najvišjo možno samooskrbo, 
  • usklajena promocija lokalnih ponudnikov, logistika in prodaja ponudbe destinacije Dolina Soče kot celote.

Od Michelinovih šefov do kmečkih turizmov

Ana Roš

Kolektivna blagovna znamka Dolina Soče združuje zelo raznovrstne ponudnike – od Hiše Franko s šefinjo Ano Roš, ki je prejemnica dveh Michelinovih zvezdic, do Mlekarne Planika, ki z odkupom lokalnega mleka skrbi za ohranjanje lokalne živinoreje, do Ribogojnice Libo, ki je prejela certifikat za vrhunske izdelke iz postrvi in še bi lahko naštevali. Za kolektivno blagovno znamko namreč ni pomembno, kdo je ponudnik – le da s svojim delom podpira lokalno okolje in da ponuja nekaj več. Vsi skupaj pa pripovedujejo zgodbo o Soči in njeni dolini, o tradiciji, domačih jedeh in pustolovščinah, ki jih je mogoče doživeti le tam.

Vsi ponudniki skupaj pripovedujejo zgodbo o Soči in njeni dolini.

Podpora ponudnikom na področju gostinske opreme

Naj bo mlekarna, restavracija ali ribogojnica, vsak obrat se prej ali slej sreča z izzivom vzpostavitve delovnih procesov, ki vključujejo gostinsko opremo. Hitro se namreč pojavi potreba po več delovnih površin, hladilnikih, točilnih pultih, pečicah in nenazadnje po celotnih kuhinjah. Kakovostna in smotrno razporejena gostinska oprema pa zagotavlja hitre in učinkovite delovne procese, ki upoštevajo vse standarde za posamezno panogo. 

Zato podjetje Pajntar redno sodeluje s ponudniki izdelkov in storitev v Posočju, saj tudi sami izhajajo iz teh krajev in jih dobro poznajo. Njihova pomoč je neprecenljiva, saj so strokovnjaki za načrtovanje delovnih prostorov, zagotavljajo pa tudi montaže in servise. Ker so v bližini, je za podjetnike ob Soči  

sodelovanje z njimi izjemno preprosto. Gostinska oprema, ki jo dobavljajo je vrhunske kakovosti, izbrana premišljeno, glede na projekt in profesionalno vgrajena. Tako je v tudi v blagovno znamko Dolina Soče vključen še en pomemben element – gostinska oprema – brez katere si vrhunskih izdelkov in storitev ne moremo zamisliti.

Povzemimo

Združevanje podjetnikov in pridelovalcev iz Posočja v blagovno znamko Dolina Soče je ključno za njihov uspešnejši nastop na trgu. Še več, njihova združena moč bolje ponese lokalne izdelke in storitve v svet, s čimer je promocija Posočja kot turistične in kulinarične destinacije močno izboljšana. Ker pa brez vrhunske gostinske opreme ne gre, je tu podjetje Pajntar, ki priskoči na pomoč, ko je treba vzpostaviti profesionalno kuhinjo, namestiti točilni pult ali servisirati hladilnik.